Hvorfor er beløbet på min nye faktura højere end på den forrige?
Hvis beløbet på din seneste faktura er højere end beløbet på din forrige, kan det skyldes, at prisen for de services/produkter, du betaler for, er steget jf. vores forretningsbetingelser.
Hvis du har konkrete spørgsmål til din faktura, så ring på 55 55 55 55 eller skriv til info@grouponline.dk.
Hvorfor har I lavet prisstigninger?
Vi følger som udgangspunktet nettoprisindekset og kan derfor årligt hæve enhedsprisen svarende til stigningen i det danske nettoprisindeks – dog medmindst med 3%. Har du tegnet en aftale med os inden 2021, kan der være andre vilkår, og du skal derfor tjekke de forretningsbetingelser, du fik udleveret med kontrakten.
Hvorfor har I ikke varslet prisstigningen?
Jf. vores forretningsbetingelser kan vi regulere din pris med minimum 3% årligt uden varsel. Du kanaltid læse vores forretningsbetingelser her.
Jeg vil gerne have min kontrakt tilsendt
Kontakt os venligst på info@grouponline.dk, og så kan vi sende dig din kontrakt.
Kan jeg komme ud af kontrakten?
Din aftale kan opsiges inden aftaleperioden, men løber aftaleperioden ud.Hvisdu ønsker at opsige aftalen, skal dette ske pr. mail til info@grouponline.dk eller pr. anbefalet brev.
Opsigelsen skal være os i hænde senest tre måneder før udløbet af en aftaleperiode - medmindre andet specifiktfremgår af din skriftlige kontrakt.