GObot
X
Hej, hvad kan jeg hjælpe dig med?
logo-2020
logo-2020
  • Vi tilbyder ▾
    • Hjemmeside
    • SEO
    • Video og foto
    • Google Ads
    • Social Media
    • Microsoft 365
    • Webshop
  • Hvem er vi
    • Nyheder
      • Kundefokus
      • Onboarding
  • Cases
  • Karriere ▾
    • Bliv en del af teamet
    • Job i salg
  • Kundeservice ▾
    • Driftsstatus
    • Mailvejledning
      • Mailvejledninger - Apple
      • Mailvejledninger - Windows
      • Mailvejledninger - Android
    • Hjemmesidevejledning
      • Videoguides
    • Support
      • Marketing
      • Hjemmeside
      • Mail
      • Faktura
    • Cookiemodul
    • Cookiebot-guide
    • Forretningsbetingelser, databehandleraftaler & privatlivspolitikker
    • Tilføj Group Online til din hvidliste
  • Webmail
  • Kontakt

Kundeservice

VELKOMMEN TIL GROUP ONLINES SUPPORTGUIDE

Mail

Navigation:  Kundeservice ▾  /  Support  /  Mail

Spam henvendelser

Modtager du spam henvendelser?

Group Online en mailløsning fra Microsoft 365, hvor spam – eller uønskede e-mails – havner i en ”Uønsket Post”-mappe. Det kan ske, at mailen faktisk er ”god nok” og derfor skal hvidlistes, så de fremover lander i den rigtige indbakke. Ring gerne ind til Kundeservice, hvis du ønsker at vide mere eller har spørgsmål om spam henvendelser. Kundeservice træffes på tlf. 55 55 55 55 på alle hverdage fra kl. 9.00 til 15.30 (fredag dog til kl. 14.30).

​

Hvad er spam henvendelser?

Spam-henvendelser på e-mailkonti er uønskede og ofte uopfordrede e-mails, som kan indeholde reklamer, phishing-forsøg, malware eller andet indhold, som er skabt til at narre eller skade modtageren. Her er nogle vigtige punkter at overveje i forhold til dette lidt ”farlige” emne:

​

Typer af spam: Spam kan variere fra uønskede reklamer og salgsfremmende indhold til mere ondsindede forsøg på ”phishing”, hvor angriberen forsøger at lokke personlige oplysninger ud af modtageren.

​

Phishing: Phishing er en almindelig form for spam, hvor målet er at narre modtageren til at afgive følsomme oplysninger som adgangskoder, kreditkortoplysninger eller andre personlige data.

​

Malware: Nogle spam-e-mails indeholder malware, som kan skade din computer eller mobile enhed, stjæle information eller spionere på dine aktiviteter.

​

Forebyggelse: For at undgå spam bør du aldrig åbne e-mails fra ukendte afsendere, undgå at klikke på mistænkelige links og ikke downloade vedhæftede filer fra mistænkelige e-mails.

​

Spamfiltre: De fleste e-mailtjenester tilbyder spamfiltre, der automatisk kan identificere og isolere spam-e-mails. Det er vigtigt at holde disse filtre opdateret.

​

Rapportering af spam: Hvis du modtager spam, kan du hjælpe med at bekæmpe problemet ved at rapportere det til din e-mailudbyder. F.eks. ved at videresende mailen til info@grouponline.dk og bede Group Online om at tjekke mailen og vende retur med svar. Du kan også selv manuelt definere mailen som værende spam, så den ikke lander i din indbakke igen i fremtiden.

​

Personlig sikkerhed: Vær opmærksom på, at hvis du deler for meget personlig information online, kan det øge risikoen for at modtage spam.

​

Ved at følge disse retningslinjer kan du i høj grad reducere risikoen for at blive påvirket af spam og holde dine personlige oplysninger sikre

Fejlbeskeder på mail

En fejlbesked på e-mail kan ofte lyde som volapyk, men faktisk kan fejlbeskeden være facitlisten for mailsupporteren hos Group Online. Derfor må du meget gerne videresende en evt. fejlmelding ind til info@grouponline.dk og kort beskrive udfordringen. Så vender en mailtekniker retur til dig med enten et svar eller nogle opfølgende spørgsmål.

​

Her er nogle trin, du eller mailsupporten kan tage:

​

Identificer fejlen: Først og fremmest, prøv at forstå hvad fejlmeddelelsen betyder. Nogle fejlmeddelelser er meget specifikke og kan give dig en idé om, hvad problemet er.

​

Søg efter løsninger online: Inden du kontakter Kundeservice hos Group Online, kan det være en god idé at søge på internettet efter fejlmeddelelsens kode eller beskrivelse. Ofte vil andre have oplevet lignende problemer, og der kan være nemme løsninger tilgængelige online. Og ellers er den dygtige mailafdeling selvfølgelig klar på at komme med deres ekspertviden.

​

Kontakt mailsupport i Kundeservice: Hvis du ikke kan løse problemet selv, er det en god idé at kontakte Kundeservice på tlf. ​55 55 55 55 eller skrive ind til info@grouponline.dk. Når du kontakter dem, sørg for at inkludere så mange detaljer som muligt - som f.eks. fejlmeddelelsen, hvornår problemet opstod, og hvad du har forsøgt at gøre for at løse det.

Pladsmangel på mail

Hvis du har pladsmangel på din mailkonto, er der flere skridt, du kan tage for at frigøre plads og administrere din mail effektivt – her kan du se nogle steps:

​

  1. Slet unødvendige e-mails: Gennemgå din mailkonto og slet e-mails, som du ikke længere har brug for, herunder spam, uønsket post og gamle beskeder. Tøm din papirkurv eller "slettede elementer" mappe for at frigøre plads, da disse undermapper og tæller med i forhold til pladsen på din mailkonto.
    ​
  2. Arkiver gamle e-mails: Mange mailtjenester giver dig mulighed for at arkivere e-mails i stedet for at slette dem. Dette flytter dem til en arkivmappe, hvor de stadig er tilgængelige, men ikke optager plads i din indbakke. Dette kan man bl.a. på Microsoft 365 mailsystem, som Group Online er leverandør af.
    ​
  3. Vedhæftninger: E-mails med store vedhæftede filer kan optage meget plads. Du kan derfor med fordel sortere visning af e-mails efter størrelse, da det ofte er mails med vedhæftninger som fylder på mailkontoen. Gennemgå dine e-mails for store vedhæftninger og gem dem lokalt på din computer eller i en skytjeneste som f.eks. OneDrive fra Microsoft. Derefter kan du slette e-mailen eller erstatte vedhæftningen med et link til den delte fil.
    ​
  4. Øg lagerpladsen: Hvis pladsmangel er et vedvarende problem, kan du overveje at opgradere til en mailtjeneste med mere lagerplads eller et betalt abonnement, der tilbyder større lagerkapacitet.
    ​
Det er altid en god idé med løbende oprydning af sin mailløsning, og der anbefaler vi at gøre det direkte på webmailen, så er du ude på ”mailnerven”. Link til webmail finder du her: https://grouponline.dk/webmail.aspx

​

​Hvis du har brug for gode råd og fif, så kan en mailsupporter hoppe ombord via fjernsupport som du kan hente her: https://grouponline.dk/fjernsupport.aspx - og på den måde hjælpe dig videre over telefonen. Kundeservice træffes på tlf.55 55 55 55.

To-faktor-godkendelse på mailkonto

To-faktor-godkendelse (også kendt som Authenticator) på en mailkonto er en sikkerhedsforanstaltning, der kræver to separate metoder til at verificere brugerens identitet, før de får adgang til deres mailkonto. Dette øger sikkerheden betydeligt, da det ikke kun kræver noget, som brugeren ved (typisk adgangskoden), men også noget, som brugeren har (f.eks. en mobiltelefon eller en tablet).

​

Vi kan tilbyde at koble Microsoft Authenticator på din mailkonto, hvis din mailløsning er fra Microsoft 365, og Group Online er din mailudbyder. Hvis du ikke allerede har koblet to-faktor godkendelse på, men ønsker det; så skal du blot kontakte Kundeservice ved at sende en mail til info@grouponline.dk eller ringe ind på tlf,55 55 55 55.

En typisk proces for to-faktor godkendelse på en mailkonto:

  1. Brugeren logger ind med deres brugernavn og adgangskode som normalt.
  2. Efter vellykket indtastning af adgangskoden bliver brugeren bedt om at indtaste en sekundær godkendelseskode eller foretage en anden form for verifikation.
  3. Den sekundære godkendelseskode kan genereres ved hjælp af Microsoft Authenticator eller den kan sendes til brugerens mobiltelefon via SMS.
  4. Når brugeren har indtastet den korrekte sekundære godkendelseskode eller gennemført den anden verifikationsmetode, får de adgang til deres mailkonto.
    ​
Dette ekstra lag af sikkerhed beskytter mailkontoen mod uautoriseret adgang, da selv hvis nogen får fat i brugerens adgangskode, vil de stadig have brug for den sekundære godkendelseskode eller adgang til brugerens mobiltelefon for at logge ind. Dette gør det betydeligt sværere for uvedkommende at hacke eller kompromittere mailkontoen.

​

​

Hvis du ikke allerede har koblet to-faktor godkendelse på, men ønsker det; så skal du blot kontakte Kundeservice ved at sende en mail til info@grouponline.dk eller ringe ind på tlf.55 55 55 55.

Fandt du ikke hvad du ledte efter?

Ring: 55 55 55 55​

Skriv: info@grouponline.dk​

​Vi finder ikke bare dine kunder, vi finder de RIGTIGE kunder.

​

Alt hvad du skal gøre, er, at udfylde formularen og så bliver du kontaktet inden for 24 timer for en uforpligtende dialog.

Kontakt

​​Telefon: 55 55 55 55

E-mail: info@grouponline.dk

​CVR-nummer: 29414815

Forretningsbetingelser

Databehandleraftale

Privatlivspolitikker

Kundeservice

Webmail

Opdateringer til hjemmeside

Fjernsupport

Mailvejledninger

Hjemmesidevejledninger

​Driftstatus

Vores produkt

Hjemmeside

SEO

Video

Google Ads

Social media annoncering

Microsoft 365

Åbningstider

Mandag

​09.00 - 15.30

Tirsdag

09.00 - 15.30

Onsdag

09.00 - 15.30

Torsdag

09.00 - 15.30

Fredag

09.00 - 14.30

Lørdag og søndag

Lukket

​Ballerup

​Metalbuen 66, 2750 Ballerup

Klik for rutevejledning

​Aarhus​

​Jegstrupvej 96A, 8361 Hasselager

Klik for rutevejledning

​Odense​

Billedskærervej 17, 5230 Odense M

Klik for rutevejledning