Målbare henvendelser
En målbar henvendelse kan f.eks. være et klik på telefonnummer, e-mail, adresse eller udfyldning af kontaktformular.
Antal synlige søgeord på Google
Antallet af dine søgeord, som er placeret i top 100 på Googles søgeresultater.
Virksomhedsprofil på Google
Din virksomhedsprofil på Google er kassen, som fremgår til højre for Googles søgeresultater, når man f.eks. søger på dit virksomhedsnavn. Profilen giver et hurtigt overblik over dine virksomhedsoplysninger såsom telefonnummer eller rutevejledning.
Antal besøg på din hjemmeside, som kommer fra SEO
Antal gange, hvor besøgende har fundet din hjemmeside gennem Googles gratis resultater – også kaldet organisk søgning.
Direkte målbare henvendelser, som kommer fra SEO
En direkte målbar henvendelse kan f.eks. være et klik på telefonnummer, e-mail, adresse eller afsendelse af en kontaktformular på din hjemmeside. Du vil ofte have modtaget flere henvendelser end de direkte målbare, da vi f.eks. ikke kan måle en henvendelse fra en kunde, der besøger din hjemmeside fra en computer, men ringer op fra sin telefon.
Antal klik på dine annoncer
Antal gange dine annoncer er blevet klikket på.
Omkostninger til annonceringsbudget
De omkostninger dine annoncer har haft til Google i perioden rapporten dækker over.
Antal besøg på din hjemmeside, som kommer fra dine annoncer på Google
Antal gange hvor besøgende er kommet ind på din hjemmeside gennem dine annoncer på Google – også kaldet betalt søgning.
Direkte målbare henvendelser, som kommer fra dine annoncer på Google
En direkte målbar henvendelse kan f.eks. være et klik på telefonnummer, e-mail, adresse eller afsendelse af en kontaktformular på din hjemmeside. Du vil ofte have modtaget flere henvendelser end de direkte målbare, da vi f.eks. ikke kan måle en henvendelse fra en kunde, der besøger din hjemmeside fra en computer, men ringer op fra sin telefon.
Antal gange dine annoncer er blevet vist
Antal gange dine annoncer er blevet vist på sociale medier. Annoncerne bliver vist flere gange til den samme person, da det er vigtigt, at potentielle kunder får set og genkendt budskaberne i dine annoncer flere gange. Det vil være afgørende for at opnå resultater gennem annoncerne.
Antal personer, som har set dine annoncer
Antal unikke personer, som har fået vist dine annoncer mindst én gang.
Omkostninger til annonceringsbudget
De omkostninger dine annoncer har haft til Facebook i perioden, rapporten dækker over.
Sociale medier, hvor dine annoncer er blevet vist
De sociale medier som dine annoncer er blevet vist på. Det er altid en god idé at eksponere din virksomhed på flere forskellige kanaler, så vi kan fange dine målgrupper flere steder. Derfor har vi altid mulighed for at vise dine Facebook- annoncer på f.eks. Instagram og Messenger, hvis du har oprettet en profil der.