Call tracking måler effekten af din annoncering, så du kender værdien - læs om opkaldssporing og få priser.
Hvad er call tracking?
Call tracking, der også kaldes opkaldssporing på dansk, er et værktøj til at spore hvor dine telefonopkald kommer fra. Det kan bruges til at måle effekten af online annoncering, som f.eks. hjemmeside, Google Ads, søgemaskineoptimering (SEO) eller Facebook. Call tracking kan dog også bruges til offline markedsføring og de traditionelle medier som radio, tv, aviser osv.
Call tracking giver dig optimale muligheder for at opnå det rigtige afkast af dine investeringer i markedsføring.
Hvordan virker opkaldssporing?
Ved opkaldssporing, vises der et såkaldt målenummer på det medie, du ønsker at spore på. Når dine kunder ringer op via målenummeret, så viderestilles opkaldet til dit eget telefonnummer. I det øjeblik, at telefonopkaldet viderestilles, så afspilles der en kort besked, der fortæller dig, hvilket medie henvendelsen kommer fra.