Få hjælp til Faktura

Få hjælp til betaling med FarPay eller til at forstå din faktura

Forstå din faktura

Sådan læser du din faktura

  1. Fakturanummer: Dette nummer kan du altid henvise til, hvis du taler med en Group Online-medarbejder – ligesom, du gerne må indtaste det ved overførsel.

  2. Firmaoplysninger: Er der sket ændringer i firmaoplysningerne, bedes du sende en e-mail til info@grouponline.dk og vi får det opdateret i vores systemer.

  3. Kundenr.: Dette nummer bruges ifm. dit kundekort hos Group Online, så vi kan identificere din virksomhed.

  4. Forfaldsdato for faktura: Her ses betalingsfristen for fakturaen.

  5. OCR-nr.: OCR-linjen indeholder information, som identificerer betalingen og indeholder de oplysninger, som du skal bruge til at udfylde girokort i homebanking, eller helt almindelige girokort, til betaling i banker eller på posthuse. I dette tilfælde bruges det til betaling til vores bank, som er Danske Bank (dette vil også fremgå ved overførsel).

  6. Beskrivelse: I dette område fremgår hvilket produkt(er) som fakturaen omhandler. I dette tilfælde er det henholdsvis SEO (søgemaskineoptimering) og Google Ads, hvor aftaleperioden er fra d. 22. juni 2023 til d. 21. juni 2028. Dvs. en 5-årig aftale, hvor der afregnes kvartalsvis.

  7. Fakturaens beløb.: Her fremgår beløbet på fakturaen, som er inkl. moms.

    Ligger du inde med spørgsmål til ovenstående, er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice, som træffes på tlf. 55 55 55 55 alle hverdage fra kl. 9.00 eller på info@grouponline.dk

Sådan tilmelder du dig en betalingsaftale via Farpay

Sådan tilmelder du dig en betalingsaftale via Farpay

Som noget nyt tilbyder vi nu at du kan tilmelde din faktura som en betalingsaftale via Farpay. Det betyder, at du nemt fremover kan betale fakturaer uden at skulle tænke over manuelt at sætte dem til betaling, og de bliver automatisk betalt via servicen hos Farpay.

Når du modtager den første faktura fra Group Online, så vil den komme via Farpay, og her kan du nemt tilmelde den til automatisk betaling. Vær opmærksom på, at du altid skal betale den første faktura manuelt, og det først vil være gældende fra næste faktura at den bliver betalt automatisk.

Sådan gør du
​I mailen med faktura finder du en blå knap, hvor der står "Betal faktura". Denne knap skal du klikke på.

Du får nu nedenstående billede frem:

Du skal ny klikke på "Tilmeld betalingsservice" for at tilmelde dig automatisk betaling:​

Når du har klikket på "Tilmeld betalingsservice", så får du nedenstående billede frem:​

Du skal nu trykke på "Videre".​

Når du har klikket på "Videre", så får du følgende skærmbillede frem:​

I ovenstående vindue skal du udfylde følgende oplysninger:

Reg.nr.
Kontonr.
CVR-nummer

Det er vigtigt at du husker at sætte flueben i:​

Du er nu klar til at du kan klikke på "Tilmeld aftale":​

Det er vigtigt at du holder øje med om det fremgår på betalingsoversigten at faktura betales via leverandørservice. Er dette ikke tilfælde, så skal faktura betales manuelt indtil den fremgår på din betalingsoversigt.

Du skal som tidligere nævnt også være opmærksom på at den første faktura, skal du stadig betale manuelt, selv om du har tilmeldt dig automatisk betaling.​

Du vil afslutningsvist blive bedt om at underskrive med MitID.

 

Du kan printe eller gemme din faktura 

Når du klikker på "Betal faktura" i mailen, så kan du også hente din faktura, så du kan gemme den eller printe den til fx din revisor eller til dit regnskab.

Når du er kommet ind på Farpay systemet og har nedenstående vindue åben, så skal du klikke på "Hent PDF".

Knappen "Hent PDF" er lige ved "Tilmeld betalingsaftale"​

Når du har klikke på "Hent PDF", så vil den findes i din "download-mappe" på computeren eller du kan finde den via browseren, som vist herunder:​

Du har nu mulighed for at åbne filen så du enten kan vedhæftet den i en mail eller du kan printe den.​

​Har du brug for hjælp?
Farpay har på deres hjemmeside et hjælpeunivers, hvor du blandt andet finder en FAQ med mere. Du finder Farpays hjælpeunivers her: https://help.farpay.io/

Skulle du have spørgsmål til din faktura, er du altid velkommen til at kontakte Kundeservice på telefon 55 55 55 55 eller på support@grouponline.dk.

FAQ

Fandt du ikke hvad du ledte efter? Brug søgefeltet herunder for at filtrere gennem vores FAQ.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min faktura?

Tjek først dit spamfilter. Hvis den stadig ikke er at finde, er du velkommen til at kontakte os via kontaktportalen, så gensender vi den med det samme.

Hvordan ændrer jeg e-mailadressen, som fakturaen bliver sendt til?

Hvis du ønsker at få dine fakturaer sendt til en anden e-mailadresse, skal du kontakte vores kundeservice – så opdaterer vi dine oplysninger.

Hvornår modtager jeg min faktura?

Du modtager din faktura via e-mail omkring samme tidspunkt hver måned, afhængig af dit aftalegrundlag. Hvis du har tilmeldt dig betalingsservice, får du den typisk nogle dage før betalingen trækkes.

Har du en rettelse?

Udfyld kontaktformularen samt en beskrivelse af din rettelse og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Privatliv
Group Online
Denne hjemmeside bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse.

Informationerne bliver opbevaret i din browser og bruges bl.a. til at genkende dig hvis du besøger hjemmesiden igen. Det hjælper os også med at forstå hvilke sektioner på hjemmesiden du finder mest interessante og brugbare.

Nødvendige cookies
Nødvendige cookies bør altid være aktiveret så vi kan gemme dine cookie-indstillinger.

Hvis du deaktiverer denne cookie, vil vi ikke være i stand til at gemme dine præferencer. Det betyder at du skal acceptere eller afvise cookies hver gang du besøger denne hjemmeside.